Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie i obsługa mediów społecznościowych - Social Media


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/9126/492348
Cena netto 2 567,50 zł Cena brutto 3 158,03 zł
Cena netto za godzinę 106,98 zł Cena brutto za godzinę 131,58
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 24
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-10 Termin zakończenia usługi 2020-01-14
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-23 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-13
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna w Koninie
Osoba do kontaktu Iwona Kurzawińska Telefon +48 693457682
E-mail iwona.kurzawinska@arrkonin.org.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników z zakresu działań w Social Mediach. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu aktualnych trendów w social mediach oraz zasad określania grup docelowych do kampanii reklamowych. Uczestnik po odbytej usłudze pozna zasady i metody mierzenia efektywności działań e-marketingowych. Nauczy się wykorzystywać funkcjonalność profilu, fanpage’u na Facebook-u do prowadzenia organicznych (bezpłatnych) i płatnych działań reklamowych, promocyjnych i sprzedażowych. Uczestnik dowie się również jak identyfikować i określać profile i zachowania internautów korzystających z portali społecznościowych. Pozna wszelkie możliwości reklamowe i promocyjne jakie stwarzają portale społecznościowe .
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas realizacji usługi nabędzie nowe umiejętności w zakresie: - prowadzenia komunikacji marketingowej w social mediach, - aktywne uczestniczenie w branżowych oraz tematycznych grupach/stronach, - zdobywanie coraz większej ilości potencjalnych klientów poprzez kanał social media, - umiejętne wykorzystywanie social mediów do utrzymywania pozytywnych kontaktów z klientami.
Drukuj do PDF