Kategorie usług
 
Menu

Sprzedaż i profesjonalna obsługa klienta 2


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/9126/492348
Cena netto 5 000,00 zł Cena brutto 6 150,00 zł
Cena netto za godzinę 416,67 zł Cena brutto za godzinę 512,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-06 Termin zakończenia usługi 2020-01-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-23 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-06
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna w Koninie
Osoba do kontaktu Iwona Kurzawińska Telefon +48 693457682
E-mail iwona.kurzawinska@arrkonin.org.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprzedaży i obsługi klienta stacjonarnego oraz klienta tzw. elektronicznego z wykorzystaniem wszystkich nowoczesnych narzędzi i technik. Szkolenie z uwagi na swój praktyczny model pozwala spojrzeć na sprzedaż oczami procesu a nie zjawiska. Pozwala handlowcom osiągać przewagę konkurencyjną w wielu biznesowych płaszczyznach. Przewagi te relatywnie przenoszą się na same wyniki marżowej sprzedaży, która z kolei jest celem wszystkich firm komercyjnych. Uczestnicy szkolenia za pomocą prostych mechanizmów będą mogli poznać również podstawy matematyki handlowej, która w dzisiejszym biznesie jest podstawą działań w sprzedaży. Celem biznesowym szkolenia jest zwiększenie skuteczności pracy wszystkich sprzedawców zarówno odpowiedzialnych za sprzedaż stacjonarną jak i poprzez e-sklepy.
Cel edukacyjny
Szkolenie ma znaczący wpływ dla podnoszenia własnych umiejętności handlowych. Pozwala zdobyć indywidualną wiedzę stanowiącą ważny element budujący rozwój kariery zawodowej każdego z uczestników. Zdobyta wiedza z obszaru sprzedaży , obsługi klienta, negocjacji, marchedisingu jest cenną umiejętnością pozwalającą szybciej osiągać indywidualne cele zawodowe. Po szkoleniu staniesz się tym czego oczekuje od ciebie klient: Profesjonalnym doradcą klienta - sprzedawcą. Uzyskane umiejętności wykorzystasz zarówno w sprzedaży bezpośredniej jak i sprzedaży on-line.


Drukuj do PDF