Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.
Sprzedaż i profesjonalna obsługa klienta 1
Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/11/22/9126/492335 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 5 000,00 zł | Cena brutto | 6 150,00 zł |
Cena netto za godzinę | 416,67 zł | Cena brutto za godzinę | 512,50 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 12 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2019-12-16 | Termin zakończenia usługi | 2019-12-17 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-11-22 | Termin zakończenia rekrutacji | 2019-12-16 |
Maksymalna liczba uczestników | 15 | ||
Kategoria główna KU | Usługi | ||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna w Koninie | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Iwona Kurzawińska | Telefon | +48 693457682 |
iwona.kurzawinska@arrkonin.org.pl |
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprzedaży i obsługi klienta stacjonarnego oraz klienta tzw. elektronicznego z wykorzystaniem wszystkich nowoczesnych narzędzi i technik. Szkolenie z uwagi na swój praktyczny model pozwala spojrzeć na sprzedaż oczami procesu a nie zjawiska. Pozwala handlowcom osiągać przewagę konkurencyjną w wielu biznesowych płaszczyznach. Przewagi te relatywnie przenoszą się na same wyniki marżowej sprzedaży, która z kolei jest celem wszystkich firm komercyjnych. Uczestnicy szkolenia za pomocą prostych mechanizmów będą mogli poznać również podstawy matematyki handlowej, która w dzisiejszym biznesie jest podstawą działań w sprzedaży. Celem biznesowym szkolenia jest zwiększenie skuteczności pracy wszystkich sprzedawców zarówno odpowiedzialnych za sprzedaż stacjonarną jak i poprzez e-sklepy.
|
Cel edukacyjny
Szkolenie ma znaczący wpływ dla podnoszenia własnych umiejętności handlowych. Pozwala zdobyć indywidualną wiedzę stanowiącą ważny element budujący rozwój kariery zawodowej każdego z uczestników. Zdobyta wiedza z obszaru sprzedaży , obsługi klienta, negocjacji, marchedisingu jest cenną umiejętnością pozwalającą szybciej osiągać indywidualne cele zawodowe. Po szkoleniu staniesz się tym czego oczekuje od ciebie klient: Profesjonalnym doradcą klienta - sprzedawcą. Uzyskane umiejętności wykorzystasz zarówno w sprzedaży bezpośredniej jak i sprzedaży on-line.
|