Kategorie usług
 
Menu

Magnetoterapia w praktyce. Sprzedaż i obsługa posprzedażowa


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/41053/492302
Cena netto 3 750,00 zł Cena brutto 3 750,00 zł
Cena netto za godzinę 375,00 zł Cena brutto za godzinę 375,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 10
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-07 Termin zakończenia usługi 2019-12-07
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-06
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Hamera Group Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Dominik Hamera Telefon +48 888 677 422
E-mail office@hameragroup.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest nabycie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych do których należą: wiedza: poznasz działania prozdrowotne PPMNCz Biomag, rodzaje objawów jakie można leczyć podczas terapii, wskazania i przeciwwskazania do zabiegów, dowiesz się jak stosować Biomag podczas zabiegów przeciwbólowych- miorelaksacyjne , przeciwobrzękowe, wazo dylatacyjne, detoksykacyjne, gojące i regeneracyjne. umiejętności: nauczysz się przygotowywać stanowisko do zabiegów, przeprowadzić wywiad oraz uzupełnić kartę pacjenta, jak zaprezentować Biomag klientom w domu, jak skutecznie sprzedać urządzenie, w jaki sposób skutecznie słuchać klienta, jak analizować dokumenty klienta, skutecznie będzie potrafił obrać odpowiednią technikę sprzedażową Kompetencje społeczne uzyskane podczas szkolenia pozwolą na zrozumienie znaczenia komunikacji z klientem przy samodzielnym wykonaniu zabiegu na kliencie podczas prezentacji. Uczestnik kursu będzie potrafił we właściwy sposób przeprowadzić rozmowę z klientem o stosowanych metodach podczas obsługi posprzedażowej, jak utrzymać dobry kontakt z klientem po sprzedaży produktu,
Drukuj do PDF