SOCIAL MEDIA w komunikacji, promocji organizacji i przemysłów kreatywnych (FACEBOOK, YOUTUBE, TWITTER, INSTAGRAM)
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/11/22/22655/492216 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 1 250,00 zł | Cena brutto | 1 537,50 zł |
Cena netto za godzinę | 156,25 zł | Cena brutto za godzinę | 192,19 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 8 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2020-01-31 | Termin zakończenia usługi | 2020-01-31 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-11-22 | Termin zakończenia rekrutacji | 2020-01-20 |
Maksymalna liczba uczestników | 12 | ||
Kategoria główna KU | Rozwój osobisty | ||
Kategorie dodatkowe KU |
Usługi Informatyka i telekomunikacja |
||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | Warto Szkolić Sp. z o.o. Sp. K. | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Pracownik Wartoszkolić | Telefon | 883773963 |
bur@wartoszkolic.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie to aktualny przegląd najważniejszych trendów i najpopularniejszych mediów społecznościowych. Uczestnicy poznają kluczowe mechanizmy i serwisy.
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie:
• Jakie są aktualne realia Social Media w Polsce?
• W jaki sposób zbudować elementarny ekosystem mediów społecznościowych, aby dobrze wykorzystać potencjał m.in. Facebooka,
Youtube, Instagrama, Twittera?
• Jak sensownie wykorzystać Social Media w promocji i komunikacji organizacji społecznych, instytucji i projektów kultury, przemysłów kreatywnych
• Jak zbudować sprawnie działający ekosystem komunikacji online?
• Słuchacze dowiedzą się jakie są aktualia internetu, co trzeba, co należy i czym warto się zainteresować.
• Uczestnicy nabędą wiedzę, w jaki sposób zainicjować komunikację w social media oraz jak sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe.
• Dowiedzą się jak poprawnie redagować teksty do internetu, jak tworzyć newslettery.
Nie zabraknie wiedzy o blogosferze. W ramach szkolenia słuchacze dowiedzą się jak wykorzystać ten silny kanał marketingowy, jak przeprowadzić udaną akcję, jak należy nawiązać relację z blogerem. Szkolenie kładzie nacisk na możliwości marketingowe Social Media. Uczestnicy nabędą wiedzę jak skutecznie współpracować z agencjami interaktywnymi w zakresie prowadzenia kampanii marketingowej i analizy jej efektów.
|