Kategorie usług
 
Menu

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE METOD COACHINGOWYCH W BIZNESIE


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/5005/491973
Cena netto 2 000,00 zł Cena brutto 2 460,00 zł
Cena netto za godzinę 166,67 zł Cena brutto za godzinę 205,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-02 Termin zakończenia usługi 2020-03-03
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-22 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-28
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Europejski Instytut Psychologii Biznesu C.M. Fryszkiewicz Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Żurawiecka Telefon 81 532 21 76
E-mail biuro@eipb.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę w zakresie projektowania i prowadzenia rozmowy coachingowej z pracownikiem. Nauczą się jak opracowywać zadania coachingowe, budować efektywne relacje z osobą coachowaną, skutecznie motywować pracowników do podejmowania nowych wyzwań. Poznają swoje mocne i słabe strony oraz zdobędą umiejętności ich rozpoznawania u innych w celu skuteczniejszego działania na polu zawodowym. PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI: projektować i przeprowadzać rozmowy coachingowe z pracownikami, dostosować styl prowadzenia rozmowy do różnych typów osobowości pracowników, stosować techniki i narzędzia coachingowe dostosowane do potrzeb rozwojowych pracowników, zadawać skuteczne pytania coachingowe, wyznaczać cele i wskazywać mocne strony i obszary dalszego rozwoju pracowników.


Drukuj do PDF