Kategorie usług
 
Menu

NEGOCJACJE W BIZNESIE


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/5005/491947
Cena netto 2 000,00 zł Cena brutto 2 460,00 zł
Cena netto za godzinę 166,67 zł Cena brutto za godzinę 205,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-27 Termin zakończenia usługi 2020-01-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-22 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-23
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Europejski Instytut Psychologii Biznesu C.M. Fryszkiewicz Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Żurawiecka Telefon 81 532 21 76
E-mail biuro@eipb.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych. Podczas warsztatów uczestnicy poznają swój styl negocjowania i udoskonalą umiejętności komunikacyjne niezbędne w procesie negocjacji. Ponadto zwiększą poczucie pewności siebie oraz będą potrafili budować mocny autorytet negocjatora w kontaktach z partnerami.PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI: • przygotować się do procesu negocjacji, • efektywnie komunikować się z partnerem negocjacji, • praktycznie stosować style i techniki negocjacyjne, • prowadzić negocjacje oparte na harwardzkim projekcie negocjacyjnym, • efektywnie prezentować swoje oferty cenowe oraz opierać się presji sprzedających przy negocjowaniu ceny, • skutecznie argumentować swoje stanowisko w negocjacjach, • kontrolować własne emocje i radzić sobie z tzw. trudnym partnerem negocjacji, • skutecznie bronić się przed próbami presji i manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez drugą osobę taktyki.


Drukuj do PDF