Kategorie usług
 
Menu

TRENING PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/5005/491943
Cena netto 2 000,00 zł Cena brutto 2 460,00 zł
Cena netto za godzinę 166,67 zł Cena brutto za godzinę 205,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-27 Termin zakończenia usługi 2020-01-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-22 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-22
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Europejski Instytut Psychologii Biznesu C.M. Fryszkiewicz Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Żurawiecka Telefon +48815322176
E-mail biuro@eipb.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych oraz doprowadzania do pozytywnych transakcji. Podczas szkolenia uczestnicy przećwiczą główne elementy procesu sprzedaży, kreatywne techniki sprzedaży oraz sposoby radzenia sobie z obiekcjami klientów. PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI: * zaplanować początkowe etapy sprzedaży i przygotować się do przeprowadzenia ich w sposób najbardziej efektywny, * zdobywać zaufanie klienta w początkowej fazie rozmowy handlowej, * aktywnie słuchać, * rozpoznawać i reagować na konkretne potrzeby klienta, * przygotować własną prezentację posługując się językiem korzyści dostosowanym do potrzeb i motywów zakupu poszczególnych klientów, * zadawać właściwe pytania w kluczowych momentach sprzedaży, tj. podczas prezentacji oferty, przy radzeniu sobie z obiekcjami i niezadowoleniem klienta, * stosować różne metody finalizacji sprzedaży, * skutecznie radzić sobie z obiekcjami i reagować na pojawiające się w procesie sprzedaży zastrzeżenia klientów, * stosować kreatywne techniki sprzedaży.


Drukuj do PDF