60 Edycja Szkoły Trenerów Biznesu - Narzędzia
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/11/21/10787/491777 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 5 900,00 zł | Cena brutto | 7 257,00 zł |
Cena netto za godzinę | 65,56 zł | Cena brutto za godzinę | 80,63 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 90 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2020-03-07 | Termin zakończenia usługi | 2020-05-24 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-11-22 | Termin zakończenia rekrutacji | 2020-03-02 |
Maksymalna liczba uczestników | 16 | ||
Kategoria główna KU | - | ||
Kategorie dodatkowe KU |
Rozwój osobisty |
||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | MODERATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Paweł Gąsowski | Telefon | +48 728 963 417 |
moderator@moderator.edu.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podczas cyklu sześciu dwudniowych zjazdów celem jest:
• zdobycie umiejętności prawidłowego stawiania celów szkoleniowych
• zdobycie umiejętności wpływania na postawy uczestników szkoleń
• zdobycie umiejętności prowadzenia dyskusji zogniskowanej
• zdobycie umiejętności badania potrzeb szkoleniowych w organizacji
• poznanie zasad tworzenie materiałów szkoleniowych
• uwrażliwienie na problemy etyczne związane z prowadzeniem szkoleń
• zdobycie umiejętności nawiązywania kontaktu z grupą szkoleniową
• zdobycie wiedzy na temat rzeczywistych procesów grupowych
• zdobycie umiejętności kontroli nad relacją z grupą
• zdobycie umiejętności prawidłowego prowadzenia ćwiczeń szkoleniowych
• zdobycie umiejętności konstruowania i prowadzenia szkolenia metodą analizy przypadku
• zdobycie wiedzy na temat konstrukcji gier szkoleniowych
• podniesienie kompetencji dotyczących przygotowania i prowadzenia mini-wykładu szkoleniowego
• zdobycie wiedzy na temat adekwatnego zastosowania poszczególnych procedur w ramach odgrywania ról
• poznanie zasad tworzenia symulacji wykorzystywanej w trakcie szkolenia
• zdobycie umiejętności stosowania metody paradoksu
• zdobycie umiejętności przygotowania samodzielnego programu szkoleniowego
• zdobycie wiedzy na temat sposobów pomiaru efektywności szkoleń
• zdobycie wiedzy na temat przyczyn trudnych sytuacji szkoleniowych
• opanowanie sposobów reakcji trenera w trudnych sytuacjach szkoleniowych
• poznanie sposobów zachowania trenera w sytuacjach konfliktowych
|