Specjalista Social Media: Era E-biznesu: sprzedaż i obsługa Klienta w Social Media
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/11/21/10544/491765 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 3 400,00 zł | Cena brutto | 3 400,00 zł |
Cena netto za godzinę | 106,25 zł | Cena brutto za godzinę | 106,25 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 32 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2019-12-05 | Termin zakończenia usługi | 2019-12-18 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-11-22 | Termin zakończenia rekrutacji | 2019-12-04 |
Maksymalna liczba uczestników | 12 | ||
Kategoria główna KU | Usługi | ||
Kategorie dodatkowe KU |
Usługi Rozwój osobisty |
||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | Human Partner Sp. z o.o. | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Marcin Kukiz | Telefon | 697 316 308 |
m.kukiz@humanpartner.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
• Zdobycie wiedzy w zakresie przedstawiania profilu w Internecie
• Poznanie technik sprzedaży produktów i usług za pośrednictwem wybranych serwisów społecznościowych
(LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube)
• Poznanie zależności pomiędzy sprzedażą a prowadzeniem profili w mediach społecznościowych.
Przećwiczenie efektywnych praktyk social sellingowych
• Zdobycie umiejętności w zakresie obsługi klienta w ramach wybranych serwisów społecznościowych
• Poznanie zasad tworzenia strategii działań oraz komunikacji z klientem dla poszczególnych serwisów
• Poznanie sposobów zarządzania kanałami social media oraz kreowania, planowania i realizowania kampanii sprzedażowych
w kanałach społecznościowych
• Nabycie umiejętności w zakresie budowania pozytywnego wizerunku i promocji firmy w Internecie, które przekładają się na
jakość obsługi klienta i efektywną sprzedaż (branding firmowy oparty o wiedzę eksperta)
• Poznanie zasad tworzenia i realizowania celów sprzedażowych firmy w kontekście wybranych serwisów społecznościowych
• Poznanie wiedzy dot. analityki działań potencjalnych klientów w Internecie z wykorzystaniem Google Analytics
• Przedstawienie sposobów automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem Google Analytics
• Zdobycie kompetencji społecznych w obszarze komunikacji w kanałach social media.
|