Kategorie usług
 
Menu

Specjalista Social Media: Era E-biznesu: sprzedaż i obsługa Klienta w Social Media


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/21/10544/491765
Cena netto 3 400,00 zł Cena brutto 3 400,00 zł
Cena netto za godzinę 106,25 zł Cena brutto za godzinę 106,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 32
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-05 Termin zakończenia usługi 2019-12-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-04
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Human Partner Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Marcin Kukiz Telefon 697 316 308
E-mail m.kukiz@humanpartner.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
• Zdobycie wiedzy w zakresie przedstawiania profilu w Internecie • Poznanie technik sprzedaży produktów i usług za pośrednictwem wybranych serwisów społecznościowych (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube) • Poznanie zależności pomiędzy sprzedażą a prowadzeniem profili w mediach społecznościowych. Przećwiczenie efektywnych praktyk social sellingowych • Zdobycie umiejętności w zakresie obsługi klienta w ramach wybranych serwisów społecznościowych • Poznanie zasad tworzenia strategii działań oraz komunikacji z klientem dla poszczególnych serwisów • Poznanie sposobów zarządzania kanałami social media oraz kreowania, planowania i realizowania kampanii sprzedażowych w kanałach społecznościowych • Nabycie umiejętności w zakresie budowania pozytywnego wizerunku i promocji firmy w Internecie, które przekładają się na jakość obsługi klienta i efektywną sprzedaż (branding firmowy oparty o wiedzę eksperta) • Poznanie zasad tworzenia i realizowania celów sprzedażowych firmy w kontekście wybranych serwisów społecznościowych • Poznanie wiedzy dot. analityki działań potencjalnych klientów w Internecie z wykorzystaniem Google Analytics • Przedstawienie sposobów automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem Google Analytics • Zdobycie kompetencji społecznych w obszarze komunikacji w kanałach social media.


Drukuj do PDF