Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie stresem


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/21/10940/491413
Cena netto 1 680,00 zł Cena brutto 2 066,40 zł
Cena netto za godzinę 112,00 zł Cena brutto za godzinę 137,76
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 15
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-30 Termin zakończenia usługi 2020-03-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-21 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-29
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Ernst & Young spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Academy of Business sp. k.
Osoba do kontaktu Sylwia Kacprzak Telefon +48 508 018 327
E-mail sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Poznanie dynamiki powstawania objawów stresu. • Poznanie podstaw psychologii zarządzania stresem. • Rozpoznanie swojego nawykowego sposobu reagowania emocjonalnego oraz wpływu przekonań na zakres możliwych do podjęcia działań w sytuacji stresującej. • Podniesienie skuteczności działań indywidualnych i zespołowych w obliczu sytuacji związanych ze stresem. • Wzbogacenie w narzędzia samodoskonalenia oraz modele postępowania w sytuacji stresu. • Przećwiczenie technik związanych z redukcja napięcia w ciele. • Rozwijanie umiejętności korzystania z narzędzi komunikacyjnych podczas prowadzenia trudnych rozmów (np. feedback, pytania coachingowe, kontraktowanie, przeformułowania, STOP, aktywne słuchanie, wnikliwa obserwacja).


Drukuj do PDF