Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu informatycznego systemu zarządzania relacjami z klientami


Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Nie
Rodzaj usługi Usługa doradcza
Podrodzaj usługi Doradztwo
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/19/10099/490331
Cena netto 240 000,00 zł Cena brutto 295 200,00 zł
Cena netto za godzinę 250,00 zł Cena brutto za godzinę 307,50
Usługa z możliwością dofinansowania Nie
Liczba godzin usługi 960
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-01 Termin zakończenia usługi 2021-11-30
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-19 Termin zakończenia rekrutacji 2021-09-30
Maksymalna liczba uczestników -
Kategoria główna KU Usługi
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Nie
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu ,,Netrix Group" Sp. z o. o.
Osoba do kontaktu Magdalena Kruk - Olszówka Telefon
E-mail magdalena.kruk@netrix.com.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem usługi jest wsparcie przedsiębiorstwa we wdrożeniu systemu zarządzania relacjami z klientami.
Drukuj do PDF