Kategorie usług
 
Menu

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/14/20487/487939
Cena netto 1 750,00 zł Cena brutto 2 152,50 zł
Cena netto za godzinę 125,00 zł Cena brutto za godzinę 153,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-04 Termin zakończenia usługi 2020-03-05
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-14 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-02
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Kwaśnik Telefon 607 710 797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat aktualnych trendów na rynku internetowym, które pozwalają na budować skuteczne strategie promocji i reklamy firmy w internecie. Przekazanie wiedzy i praktyki w zakresie planowania taktycznego, jak i całej strategii działań promocyjnych w sieci. Zaprezentowanie szerokiego spektrum możliwości rynku promocji online wraz z kryteriami i praktyką wyboru form adekwatnych do postawionych celów. Pokazanie różnych sposoby realizacji, wdrażania i monitoringu kampanii promocyjnych online. Pomiar skuteczności, benchmark rynkowe i sztuka oceny oraz analizy realizowanych działań w sieci.
Drukuj do PDF