Wsparcie w opracowaniu informatycznego systemu zarządzania produkcją/świadczeniem usług.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa doradcza |
Podrodzaj usługi | Doradztwo |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/11/14/29018/487522 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 30 000,00 zł | Cena brutto | 36 900,00 zł |
Cena netto za godzinę | 500,00 zł | Cena brutto za godzinę | 615,00 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 60 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2020-02-01 | Termin zakończenia usługi | 2020-03-31 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-11-15 | Termin zakończenia rekrutacji | 2019-12-30 |
Maksymalna liczba uczestników | - | ||
Kategoria główna KU | Informatyka i telekomunikacja | ||
Kategorie dodatkowe KU |
Zarządzanie i organizacja |
||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Nie |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | INNOWATOR ELEKTROTECHNIKI SP. Z O. O. | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Mateusz Krain | Telefon | +48607940694 |
m.krain@bbc.edu.pl |
Cel usługi
Cel biznesowy
sługa doradcza ma na celu wsparcie w zakresie zaprojektowania systemu IT do zarządzania procesem produkcji i projektami
Powyższa usługa ma obejmować takie działania jak:
- Przeprowadzenie analizy organizacyjnej Zamawiającego;
- Przeprowadzenie analizy obecnych procesów usługowych przedsiębiorstwa;
- Przeprowadzenie analizy obecnych procesów związanych ze świadczonymi usługami;
- Przeprowadzenie analizy obecnie posiadanych zasobów technicznych (w tym infrastruktury IT).
Dane do analizy powinny zostać pozyskane poprzez:
- Przeprowadzenie wywiadów z pracownikami Zamawiającego różnego szczebla;
- Wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł dokumentacji procesowej (w postaci papierowej i elektronicznej);
- Zidentyfikowanie napotykanych przez pracowników problemów na różnych etapach realizacji usług;
- Rozpoznanie strategii biznesowej Zamawiającego (konsultacje z Zarządem oraz kadrą kierowniczą).
W wyniku przeprowadzonej analizy musi zostać opracowany projekt nowego systemu informatycznego odpowiadający potrzebom Zamawiającego, zawierający szczegółowe opisy uwzględnionych procesów, a także wymaganej funkcjonalności, struktur danych, raportów, wskaźników oraz pulpitów menedżerskich.
|