Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

KAM - ZARZĄDZANIE KLIENTEM STRATEGICZNYM. SZKOLENIE ZAMKNIĘTE DLA FIRM, TERMIN DO USTALENIA


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/13/10142/487246
Cena netto 1 200,00 zł Cena brutto 1 476,00 zł
Cena netto za godzinę 75,00 zł Cena brutto za godzinę 92,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-09 Termin zakończenia usługi 2020-03-10
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-13 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-02
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Zielińska Telefon +48 22 250-22-82
E-mail info@hillway.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny

- podniesienie kwalifikacji w zakresie skutecznego zarządzania relacjami z klientami strategicznym

- zapoznanie uczestników z narzędziami niezbędnymi do skutecznego planowania i organizowania współpracy z klientami strategicznymi

- poznanie założeń sprzedaży konsultacyjnej i technik zaawansowanej sprzedaży

- wyrobienie umiejętności podejmowania decyzji i planowania działań na podstawie analiz zjawisk rynkowych

- zwrócenie uwagi na działania cross – i up – sellingowe w obsłudze klienta strategicznego

- podniesienie skuteczności współpracy z klientami kluczowymi dla Państwa firmy
Drukuj do PDF