Kategorie usług
 
Menu

Profesjonalna obsługa sekretariatu i biura (szkolenie 2-dniowe)


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Nie
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/09/7409/485747
Cena netto 1 480,00 zł Cena brutto 1 480,00 zł
Cena netto za godzinę 123,33 zł Cena brutto za godzinę 123,33
Usługa z możliwością dofinansowania Nie
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-04 Termin zakończenia usługi 2019-12-05
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-09 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-04
Maksymalna liczba uczestników 9
Kategoria główna KU Prawo i administracja
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Zarządzanie i organizacja
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Iwona Świdurska Mati Consulting - Szkolenia
Osoba do kontaktu Iwona Świdurska Telefon +48600433371
E-mail maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Cel szkolenia: celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki oraz przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Wizerunek sekretariatu tworzy wizerunek firmy.
Cel edukacyjny
Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy. Pracownicy sekretariatu mają często do czynienia z klientami trudnymi, przenoszącymi na nich wiele negatywnych emocji. W czasie szkolenia nauczymy jak sobie radzić z kłopotliwymi sytuacjami i klientami. Dobra obsługa sekretariatu to również doskonała organizacja dnia pracy. Pokażemy konkretne rozwiązania związane z planowaniem zadań. Zdobędziesz umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu. Rozszerzysz swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji w firmie. Poznasz specyfikę pracy biurowej i dowiesz się jakie są techniki i zasady tworzenia pism. Szkolenie sprawi, że będzie lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas oraz właściwie dobierać formy komunikowania się z współpracownikami i klientami. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki, przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu.


Drukuj do PDF