Kategorie usług
 
Menu

Strategiczny wywiad konkurencyjny


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/10/31/10940/481363
Cena netto 2 100,00 zł Cena brutto 2 583,00 zł
Cena netto za godzinę 131,25 zł Cena brutto za godzinę 161,44
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-20 Termin zakończenia usługi 2020-04-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-04 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-17
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Ernst & Young spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Academy of Business sp. k.
Osoba do kontaktu Oktawia Kuruś Telefon +48 517 882 348
E-mail oktawia.kurus@pl.ey.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Współczesny wywiad konkurencyjny przestał być już wywiadem tylko o konkurentach. To wywiad, który prowadzi do wzrostu konkurencyjności firmy na coraz bardziej wymagających rynkach. Legalnie i etycznie przeprowadzony wywiad konkurencyjny dostarcza najwyższemu kierownictwu rekomendacji odnośnie strategicznych posunięć firmy w najbliższej przyszłości. To metodyczna ocena przyszłej sytuacji konkurencyjnej prowadzona w jednym zasadniczym celu – wyprzedzenia konkurentów i uzyskania lub ugruntowania przewagi konkurencyjnej. Cele szkolenia: przekazanie wiedzy o szerokim spektrum źródeł informacji oraz metod analitycznych stosowanych w wywiadzie konkurencyjnym zgodnie ze światowymi praktykami w tym zakresie, rozwinięcie umiejętności samodzielnego prowadzenia projektów i działań z zakresu wywiadu konkurencyjnego, przygotowanie do kompetentnego rozpoczęcia prac nad stworzeniem komórki wywiadu konkurencyjnego we własnej firmie.


Drukuj do PDF