Kategorie usług
 
Menu

Coach ICF, Akredytowany program "The Cornerstone Coaching - Filary Coachingu" (ACTP). Przygotowanie do międzynarodowej akredytacji na poziomie PCC (Professional Certified Coach). Dla coachów posiadających ACC.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/10/22/10978/476421
Cena netto 8 000,00 zł Cena brutto 8 000,00 zł
Cena netto za godzinę 148,15 zł Cena brutto za godzinę 148,15
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 54
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-30 Termin zakończenia usługi 2019-12-22
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-10-23 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-29
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Leader Business Institute Anna Cywińska
Osoba do kontaktu Anna Cywińska Telefon +48 505 097 217
E-mail acywinska@lbin.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia będzie umiał: • Ustalać kontrakt z klientem coachingowym na poziomie profesionalnym, • budować relacje oparte na zaufaniu i tworzyć poczucie bezpieczeństwa klienta, • być obecnym „tu i teraz” w procesie coachingowym, • aktywnie słuchać, • zadawać pytania sięgające sedna, • używać języka, który najbardziej pobudza do kreatywnego myślenia, • kształtować większą samoświadomość klienta, • wspierać go w projektowaniu działań, planowaniu i wytyczaniu celów • motywować klienta do zarządzania postępami i zaangażowaniem w osiąganiu wyznaczonych przez siebie rezultatów. Uczestnik zdobędzie wiedzę na temat • stosowania Kodeksu Etycznego ICF w praktyce • wykorzystania kompetencji coacha w procesach coachingowych opartych o standardy światowe • wykorzystania różnych modeli, narzędzi i technik coachingowych do pracy z klientem indywidualnym i zespołowym • superwizji w coachingu Uczestnik zdobędzie kompetencje społeczne • wzmocni poczucie pewności siebie jako coacha, który jest wycofanym partnerem w relacji z klientem • wzmocni komunikację interpersonalną (parafrazowanie, odzwierciedlanie, podsumowywanie, przeramowanie komunikatów),


Drukuj do PDF