Kategorie usług
 
Menu

Autorytet i wywieranie wpływu - sztuka perswazji i obrona przed manipulacją


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/10/21/7223/475553
Cena netto 1 810,00 zł Cena brutto 2 226,30 zł
Cena netto za godzinę 86,19 zł Cena brutto za godzinę 106,01
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 21
Termin rozpoczęcia usługi 2020-05-06 Termin zakończenia usługi 2020-05-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-10-21 Termin zakończenia rekrutacji 2020-05-04
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Progress Project Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Joanna Sokół Telefon 570003200
E-mail joanna.sokol@progressproject.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności budowania autorytetu i wywierania wpływu w relacjach ze współpracownikami, podwładnymi, klientami, poprzez uporządkowanie wiedzy i przećwiczenie umiejętności w trakcie szkolenia. Uczestnik dzięki szkoleniu rozwinie umiejętności potrzebne do budowania autorytetu i wywierania wpływu w dwóch kluczowych obszarach: Moralności i Merytoryki, będzie widział jak budować autorytet i przez to stawać się skuteczniejszym liderem i specjalistą w swojej dziedzinie zawodowej oraz w życiu prywatnym. Uczestnik zdobędzie również kompetencje społeczne tj.: umiejętność współpracy w zespole, umiejętność komunikowania się z podwładnymi, umiejętność aktywnego słuchania, umiejętność motywowania siebie i innych, umiejętności udzielania informacji zwrotnej, umiejętności udzielania pochwał i krytyki oraz umiejętność budowania relacji z innymi ludźmi.


Drukuj do PDF