Kategorie usług
 
Menu

Podstawy funkcjonowania obsługi celnej - Uproszczenia w obsłudze celnej dla podmiotów gospodarczych


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/10/21/7223/475509
Cena netto 1 340,00 zł Cena brutto 1 648,20 zł
Cena netto za godzinę 95,71 zł Cena brutto za godzinę 117,73
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-05-06 Termin zakończenia usługi 2020-05-07
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-10-21 Termin zakończenia rekrutacji 2020-05-01
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Prawo i administracja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Progress Project Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Joanna Sokół Telefon 570 003 200
E-mail joanna.sokol@progressproject.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik uzyska wiedzę z zakresu podstawowych obowiązujących przepisów prawa celnego, wypracuje wiedzę na temat postępowania celnego, pozna uproszczone procedury celne pozwalające na usprawnienie procesów w firmie. Uczestnik zdobędzie kompetencje umożliwiające tworzenie i weryfikację dokumentacji w wymianie towarowej z zagranicą oraz pozna metodykę zastosowania wprowadzonych ułatwień. Uczestnik rozwinie kompetencje społeczne tj.: umiejetność współpracy w zespole, umiejętność wdrażania nowych pomysłów, umiejętność budowania relacji.


Drukuj do PDF