Etykieta w biznesie – jak dziś pracować zgodnie z zasadami savoir-vivre’u
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Etykieta w biznesie – jak dziś pracować zgodnie z zasadami savoir-vivre’u
Numer usługi 2017/03/16/11943/47544
1 168,50 PLN
brutto
950,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
1. Poznanie zasad współczesnych manier.2. Rozwój umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w profesjonalnej obsłudze gości
3. Zrozumienie znaczenia stosowania prawidłowych reguł obsługi gości dla wizerunku firmy.
4. Rozwinięcie umiejętności zastosowania reguł savoir-vivre’u w różnych formach kontaktu z gośćmi.
5. Doskonalenie umiejętności taktownego i umiejętnego prowadzenia trudnych rozmów.
6. Rozwój umiejętności stosowania zasad współczesnych manier w codziennej pracy z klientami i współpracownikami.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Zagadnienia podlegają modyfikacjom po konsultacji z Klientem.
1. Istota etykiety – czyli zasady dobrego wychowania na co dzień
- etykieta, czyli dobre maniery- po co i w jakich sytuacjach je stosujemy?
- zasady dobrych manier,
- najczęściej popełniane błędy,
- umiejętność stosowania zasad savoir-vivre’u jako wzmocnienie wizerunku i pozycji firmy na rynku.
2. Profesjonalna obsługa gości hotelu zgodnie z regułami współczesnych manier
- diagnoza słabych i mocnych stron obsługi gości
- elementy wzorcowej obsługi gości zgodnie z regułami współczesnych manier,
- zastosowanie etykiety w komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z gościem,
- co wypada, a co jest zakazane?- wpływ naszej komunikacji na odbiór firmy przez Klienta,
- różnorodność kulturowa i wizyty zagraniczne.
3. Komunikacja elektroniczna
- komórkowy savoir-vivre,
- jak taktownie odbyć trudną rozmowę,
- etykieta w Internecie (e-maile służbowe, e-maile służbowe w biznesie międzynarodowym),
- media społecznościowe- tożsamość w sieci pracowników a reputacja firmy.
4. Stosowanie savoir-vivre w codziennej pracy
- strój biznesowy,
- biurowy savoir-vivre,
- odbieranie i wykonywanie telefonów,
- wizytówka,
- taktowne traktowanie gości i pracowników (przywitanie i pożegnanie, kolejność przedstawiania, wchodzenie i wychodzenie).
5. Procedury i standardy w zakresie stosowania etykiety biznesowej - client code
- wypracowanie standardów profesjonalnej obsługi Klienta z uwzględnieniem specyfiki firmy zgodnie z zasadami etykiety biznesowej – projekt warsztatowy.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Adres
Adres
Jana Matejki 62
Poznań
woj. wielkopolskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532