Kategorie usług
 
Menu

Mechanizmy oddziaływania marketingu internetowego. Weryfikacja i prowadzenie strony internetowej, funpage, a ich oddziaływanie na klienta. Część I.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa doradcza
Podrodzaj usługi Doradztwo
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/10/19/21381/474817
Cena netto 4 000,00 zł Cena brutto 4 000,00 zł
Cena netto za godzinę 250,00 zł Cena brutto za godzinę 250,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-14 Termin zakończenia usługi 2019-12-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-10-19 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-13
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Kategorie dodatkowe KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Maritime Consulting Poland Dariusz Kowalski
Osoba do kontaktu Darek Kowalski Telefon 603101595
E-mail biuro@4yachts.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem usługi doradczej jest doprowadzenie do wzrostu skuteczności reklamy, wzrostu efektywności wydatkowania z budżetu firmy na kampanie internetowe. oraz jej udział w podniesieniu poziomu dochodów w firmie o 15% w perspektywie 6 miesięcy. Usługa doradcza będzie realizowana poprzez zapoznanie uczestników z nowymi narzędziami wspierającymi analizę potrzeb klienta oraz konkurencji na runku Polskim. Wskażemy, jak prawidłowo budować skuteczną kampanię marketingową w Social Mediach. Poznamy nowe możliwość dotarcia do niszowej grupy odbiorców, jakimi są osoby zainteresowane podnoszeniem kwalifikacji żeglarskich oraz motorowodnych. Usługa znacznie podniesie kompetencje pracowników w obszarze obsługi Social Mediów oraz FP oraz stron www.
Cel edukacyjny
Celem usługi doradczej jest pomoc i wskazanie trendów w obszarze działających mechanizmów w marketingu internetowym oraz znaczenie portali społecznościowych. Istotną rolą doradczą jest poznanie narzędzi i źródeł wpływających na firmę poprzez swobodne, celowe i skuteczne poruszania się po internecie. Wiedza przekazana podczas usługi powinna naprowadzić i wyrobić w uczestnikach świadomość poszukiwania praktycznych sposobów tworzenia strategii marketingi internetowego. Doradztwo ma polegać na sztuce rozpoznawania potrzeb klientów, po tworzenie wzajemnej lojalności za pośrednictwem social media, a także da możliwość nauki praktycznego poruszania się w wirtualnym świecie. Po ukończeniu usługi uczestnik będzie posiadał wiedzę w zakresie: analizy, budżetowania strategi marketingowej i reklamowej na portalach społecznościowych, której zadaniem będzie w okresie 6 miesięcy podniesienie przychodów rozpoznawalności firmy oraz jej zasięgu. Doradztwo dotyczy nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych dotyczących marketingu sieciowego, etapy jej tworzenia oraz techniki i możliwości jej efektywnego działania. Wskażemy podczas trwania usługi, jak skutecznie wykorzystywać Internet do celów sprzedażowych,poprzez prawidłową komunikację w sieci. Doradzimy, jak firma powinna wyglądać w aplikacjach Facebook, Instagram, Twiitter, Linkedin i jaki ma to wpływa na budowaniu marki. Uczestnik usługi nabędzie kompetencje społeczne i będzie posiadał odpowiednią wiedzę, która wpłynie na umiejętności samokształcenia, pozna jak ważne jest zdobywanie wiedzy i umiejętności w zakresu psychologicznych mechanizmów marketingu internetowego i prowadzenia firmy w sieci.


Drukuj do PDF