Kategorie usług
 
Menu

Akademia Menadżera - Skuteczna komunikacja i zarządzanie zespołem na bazie FRIS®


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/09/24/30533/461390
Cena netto 1 180,00 zł Cena brutto 1 451,40 zł
Cena netto za godzinę 73,75 zł Cena brutto za godzinę 90,71
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-05 Termin zakończenia usługi 2019-12-06
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-24 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-06
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja Edukacji Prawnej
Osoba do kontaktu Marta Klisowska Telefon 500720651
E-mail klisowska@edukacjaprawna.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Na szkoleniu masz szansę poznać pierwszy system stworzony w Polsce, przez Polaków i dla Polaków. Dowiesz się jak wykorzystać swój naturalny, wrodzony potencjał, jak oswoić swoje obawy oraz jak określać i realizować swoje cele. Nauczysz się jak zarządzać swoim potencjałem w sposób naturalny i bezpieczny, w sposób który uwolni pełnię Twoich możliwości. System, który chcę Ci przedstawić jest prosty i pozwoli Ci pracować ze sobą, swoimi możliwościami oraz zmianą, również poza naszym szkoleniem. To szkolenie jest dla każdego, kto czuje, że chce osiągnąć więcej, ale nie wie co i nie wie jak.
Cel edukacyjny
Uczestnicy nabędą umiejętności: - dopasowania komunikacji do stylu myślenia naszych partnerów biznesowych, - dopasowania komunikacji do stylu myślenia naszych współpracowników i klientów, - zwiększenia efektywności współpracy z partnerami, współpracownikami i klientami,  - optymalizacji funkcjonowania zespołu,  - zwiększenia sprzedaży, - pokonywania barier we współpracy z innymi osobami. Uczestnicy pozyskają wiedzę z zakresu: - znajomości stylów myślenia i stylów działania FRIS, - jak wykorzystać preferencje do tego aby skuteczniej osiągać cel, - jak zrozumieć innych a z odmienności uczynić atut. Uczestnik może osiągnąć następujące kompetencje społeczne po zakończeniu udziału w usłudze: - zdolności komunikacyjne, - umiejętność pracy w zespole, - asertywność, - odporność na sytuacje stresowe, - umiejętność analizy zasobów wiedzy i szukania rozwiązań, - pewności siebie, - chęci do dalszej nauki i samodoskonalenia. 


Drukuj do PDF