Kategorie usług
 
Menu

Intensywny kurs przedłużania rzęs metodą objętościową 2D-8D


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/09/21/19836/459783
Cena netto 3 000,00 zł Cena brutto 3 000,00 zł
Cena netto za godzinę 375,00 zł Cena brutto za godzinę 375,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-05 Termin zakończenia usługi 2019-10-05
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-21 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-05
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Kształcenie zawodowe
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Telemedika Polska Katarzyna Warkocz
Osoba do kontaktu Katarzyna Warkocz Telefon 793338397
E-mail k.warkocz@o2.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik będzie miał uporządkowaną wiedzę teoretyczną z zakresu stylizacji i przedłużania rzęs metodą wolumetryczną, popartą przykładami praktycznymi. Będzie znał zasady BHP na stanowisku pracy. Uczestnik będzie potrafił ocenić kształt oka klientki raz jakość rzęs naturalnych w celu dobrania najwłaściwszej stylizacji, zgodnej z oczekiwaniami klientki. Uczestnik będzie potrafił skutecznie komunikować klientom ważne informacje związane z wykonywaniem usługi stylizacji rzęs, przeprowadzać wywiad z klientem oraz wypełniać formularze zgody klienta. Szkolenie realizuje też cel społeczny- Uczestnik będzie świadomy własnej odpowiedzialności za zdrowie i dobrostan klienta.
Drukuj do PDF