Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie Google Analytics PRO


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/09/20/10220/459628
Cena netto 970,00 zł Cena brutto 1 193,10 zł
Cena netto za godzinę 121,25 zł Cena brutto za godzinę 149,14
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-27 Termin zakończenia usługi 2019-11-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-23 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-25
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Katarzyna Rzemyszkiewicz Telefon +48 531 404 855
E-mail katarzyna.rzemyszkiewicz@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa zaawansowaną wiedzę o narzędziu, jakim jest Google Analytics. Wiedza obejmuję między innymi automatyzacje raportowania Google Analytics API, Google Tag Manager oraz niestandardowe konfiguracje Google Analytics. Dowie się jak w sposób obsługiwać Google Analytics oraz jak wykorzystać to narzędzie do świadomej sprzedaży na stronie. Ponadto dowie się jak skutecznie wycinać ruch Spamowy, w jaki sposób wykorzystywać ścieżki wielokanałowe. Po szkoleniu będzie potrafił w sposób zaawansowany mierzyć zaangażowanie użytkowników, poprawiać skuteczność stron oraz dopasowywać do swoich preferencji kod śledzący Google Analytics. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od platformy Google Analytics.


Drukuj do PDF