Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Jak budować osobowość trenera szkoleniowca.


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/09/19/41053/459163
Cena netto 3 400,00 zł Cena brutto 3 400,00 zł
Cena netto za godzinę 188,89 zł Cena brutto za godzinę 188,89
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 18
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-18 Termin zakończenia usługi 2019-11-19
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-20 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-15
Maksymalna liczba uczestników 8
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Hamera Group Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Dominik Hamera Telefon +48 888 677 422
E-mail office@hameragroup.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik po odbytym szkoleniu będzie potrafił rozpoznawać różne typy osobowości i dostosować do każdego z nich swoje zachowanie i styl komunikacji, będzie potrafił odczytać sygnały mowy ciała i wykorzystać je w skutecznej autoprezentacji, będzie potrafił budować dobry kontakt emocjonalny z innymi ludźmi, wykorzystując "dopasowanie" w procesie komunikacji, opanuje sztukę wywoływania pierwszego wrażenia, opanuje sztukę prezentacji oraz wystąpień publicznych, a także pozna techniki i metody redukowania zbyt dużego stresu zakłócającego pożądaną prezentację podczas szkolenia. Ponadto uczestnik zdobędzie kompetencje społeczne tj: umiejętność komunikowania się, umiejętność budowania relacji z innymi ludźmi, umiejętność samokształcenia się, umiejętność pracy w zespole, kompetencje przekazywania swojej wiedzy, techniki motywacji i inspiracji uczestników do zajęć.
Drukuj do PDF