Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami - szkolenie zamknięte (dla firm)


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/09/12/10142/455183
Cena netto 1 500,00 zł Cena brutto 1 845,00 zł
Cena netto za godzinę 93,75 zł Cena brutto za godzinę 115,31
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-18 Termin zakończenia usługi 2020-03-19
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-16 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-12
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Zielińska Telefon +48 22 250 22 82
E-mail info@hillway.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Głównym celem szkolenia Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami jest podwyższenie kompetencji z zakresu efektywności osobistej menadżera poprzez rozwój kompetencji z zakresu efektywnej komunikacji i wywierania wpływu oraz skutecznego zarządzania zespołem. Po szkoleniu uczestnicy: – Potrafią sprawniej się komunikować z podwładnymi i przełożonymi – Rozumieją znaczenie asertywnej komunikacji w procesie zarządzania – Znają narzędzia asertywnej komunikacji z podwładnymi – Potrafią dostosować technikę asertywnej komunikacji do sytuacji i pracownika – Opracują własną mapę asertywności – Będą potrafili rozpoznać sytuacje konfliktową i pozytywnie ją rozwiązać – Będą potrafili przeprowadzić trudne rozmowy z pracownikami
Drukuj do PDF