Kategorie usług
 
Menu

OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/09/11/6568/454336
Cena netto 1 100,00 zł Cena brutto 1 100,00 zł
Cena netto za godzinę 68,75 zł Cena brutto za godzinę 68,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-17 Termin zakończenia usługi 2019-10-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-11 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-16
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Grupa Szkoleniowa SOLBERG Marzena Mrukwa
Osoba do kontaktu Marzena Mrukwa Telefon +48 33 300 31 45
E-mail biuro@solberg-szkolenia.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Poprawienie jakości obsługi Klienta w miesiąc po zakończeniu szkolenia.
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu specjalisty ds.obsługi Klienta, doradcy Klienta, recepcjonisty, sekretarki, przedstawiciela handlowego, specjalisty ds. sprzedaży i innych zawodów związanych z obsługą Klienta lub uzupełnienie wiedzy osób, które już takie funkcje sprawują poprzez przekazanie informacji dotyczących zasad i umiejętności skutecznej obsługi Klienta. Po szkoleniu uczestnik - ma uporządkowaną wiedzę z zakresu obsługi klienta w kontakcie telefonicznym oraz bezpośrednim - umie określić typologię klienta i dostosować do niego wybrany model obsługi klienta, potrafi skutecznie radzić sobie z trudnymi sytuacjami związanymi z obsługą klienta,zna modele obsługi klienta, potrafi kontrolować emocje, potrafi radzić sobie w sytuacjach trudnych i stresujących, umie nawiązywać pozytywne relacje z klientem - ma umiejętność samokształcenia się, rozumie znaczenie wysokiej jakości obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej i budowania relacji z Klientem oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu


Drukuj do PDF