Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie "SENIOR BARBER"


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/09/04/11660/450333
Cena netto 5 225,00 zł Cena brutto 5 225,00 zł
Cena netto za godzinę 87,08 zł Cena brutto za godzinę 87,08
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 60
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-23 Termin zakończenia usługi 2019-12-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-09-05 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-23
Maksymalna liczba uczestników 1
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu "PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "AQUAMANIA" MAGDALENA DĄBROWSKA”
Osoba do kontaktu Marta Siergiej-Targońska Telefon +48 608 450 707
E-mail marta@aquadiver.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie i rozwinięcie umiejętności niezbędnych do wykonywania zarówno klasycznych fryzur męskich jak i strzyżeń typu modern. Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia: Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie: - wykonywał wszystkie najpopularniejsze męskie fryzury -potrafił kompleksowo zadbać o męski zarost - potrafił dobrać strzyżenie do klienta -wykonać strzyżenie z wykorzystaniem odpowiednich produktów - wiedział jak prawidłowo dbać o narzędzia i porządek na stanowisku Kompetencje społeczne: - uczestnik będzie miał świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie wykonywania zarówno klasycznych fryzur męskich jak i strzyżeń typu modern - uczestnik będzie rozumiał potrzebę ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji raz będzie miał chęć rozwoju i samokształcenia - uczestnik podniesie także swoje umiejętności interpersonalne - uczestnik nauczy się jak komunikować klientowi swoją pracę, żeby ograniczyć nieporozumienia i pogłębić relacje z klientem.


Drukuj do PDF