Profesjonalna prezentacja i wystąpienia publiczne z elementami budowania wizerunku i relacji z mediami
Profesjonalna prezentacja i wystąpienia publiczne z elementami budowania wizerunku i relacji z mediami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest:przyswojenie umiejętności dobrej prezentacji oraz zasad i technik komunikowania się z większą grupą odbiorców,
nabycie umiejętności wykorzystania głosu tak, by być skutecznym i zapamiętanym,
opanowanie technik podtrzymywania uwagi audytorium - dopasowanie rodzaju wystąpienia do publiczności,
wykorzystanie zasad efektywnej komunikacji - spójności przekazu w treści, głosie, gestykulacji, mimice twarzy,
poznanie sposobów na zmniejszenie emocji i stresu podczas wystąpień publicznych,
przyswojenie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku,
zdobycie podstawowych zasad budowania relacji z mediami.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Sztuka wystąpień publicznych jest jednym z najważniejszych elementów autoprezentacji. Niewątpliwie dużym wyzwaniem i stresem dla prezentującej osoby jest wystąpienie przed audytorium złożonym z wielu obcych i oceniających osób, które obserwują każdy jego ruch i słowo. Niniejsze szkolenie ma za zadanie przygotować uczestnika do publicznej prezentacji, zaprezentowania się z jak najlepszej strony, umiejętnego operowanie głosem i ciałem, werbalnego i niewerbalnego zachowania podczas wystąpienia publicznego i przede wszystkim opanowania stresu i skutecznego przekazu.
1. Sztuka udanych wystąpień publicznych
- skuteczna komunikacja
- tworzenie scenariusza dobrej prezentacji
- spójność przekazu w treści, głosie, gestykulacji i mimice twarzy
- techniki budowania kontaktu i podtrzymywania uwagi odbiorców
2. Znaczenie emocji w wystąpieniach publicznych – praktyczne sposoby walki z tremą
- panowanie nad sobą w warunkach silnego stresu
- sposoby szybkiego tonizowania nastroju
- praca z oddechem (oddychanie przeponowe)
- wizualizacja jako narzędzie ochrony przed stresem
3. Budowanie wizerunku
- Efekt pierwszego wrażenia
- Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Prezencja jako element kreowania wizerunku
4. Relacje z mediami
- Budowanie polityki informacyjnej w organizacji
- Sposób przekazu w różnorodnym wachlarzu współczesnych mediów
- Relacje z dziennikarzami oraz techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, prasowego i radiowego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.