Kategorie usług
 
Menu

Akademia Menadżera: Management 3.0 - zarządzanie w świecie vuca


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/28/30533/447643
Cena netto 1 180,00 zł Cena brutto 1 180,00 zł
Cena netto za godzinę 73,75 zł Cena brutto za godzinę 73,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-27 Termin zakończenia usługi 2019-11-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-28 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-27
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja Edukacji Prawnej
Osoba do kontaktu Marta Klisowska Telefon 500720651
E-mail klisowska@edukacjaprawna.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
To co do tej pory się sprawdzało, czyli klasyczne metody obecnie nie spełniają swoich zadań i są mało efektywne. Konieczne jest sięgnięcie po nowe, które sprawdzają się. Tak jak w branży IT. Chodzi o agile, czyli zwinność. Polega ona na dopasowaniu się do warunków otoczenia, zwracania uwagę na kulturę organizacyjną i odpowiednim sposobie zarządzana ludźmi w organizacji. Ostatnie badania potwierdzają jak ważna jest motywacja wewnętrzna, środowisko pracy, współpraca z innymi. To bardzo ważne czynniki, które angażują pracowników i których nie można lekceważyć. Osiągnięcia Agile możliwe są do zastosowania w wielu branżach, nie tylko IT.
Cel edukacyjny
Uczestnicy nabędą wiedzę o: • Cechach modelu zarządzania 3.0 • Wpływie złożonych systemów na organizację • Jak zarządzać zespołami w świecie VUCA • Idei przywództwa ukierunkowanego na cel Uczestnicy nabędą umiejętności: • Jak motywować pracowników wykorzystując motywację wewnętrzną • Jak delegować zadania, nadawać władzę pracownikom i uznawać ją • Jak działać w sytuacji określonych ograniczeń • Jak planowo rozwijać kompetencje pracowników • Jak budować zespoły i struktury • Jak ulepszać pracę i współpracę Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z: • Zarządzanie zespołami i pracownikami • Motywowaniem • Delegowaniem zadań i odpowiedzialności • Stawianiu celów • Rozwijaniu kompetencji zawodowych pracowników • Komunikacją


Drukuj do PDF