Kategorie usług
 
Menu

Akademia Menadżera: Design Thinking, czyli szukanie nowych rozwiązań


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/26/30533/446567
Cena netto 590,00 zł Cena brutto 590,00 zł
Cena netto za godzinę 73,75 zł Cena brutto za godzinę 73,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-28 Termin zakończenia usługi 2019-11-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-26 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-28
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja Edukacji Prawnej
Osoba do kontaktu Marta Klisowska Telefon 500720651
E-mail klisowska@edukacjaprawna.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Design Thinking to odpowiedź na zapotrzebowanie współczesnego biznesu, dla którego ważne jest utrzymanie przewagi konkurencyjnej dzięki nowym, kreatywnym rozwiązaniom. To koncepcja wykorzystywania kreatywnych sił drzemiących w zespołach i przekuwania tych się na wspólny sukces. Ideą przewodnią Design Thinking jest to, by odkryć w sobie kreatywny potencjał i nabyć odwagę, by ten potencjał wykorzystać. A kreatywność w rozumieniu Design Thinking to otwartość na szukanie rozwiązań.
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia, uczestnik nabędzie: 1.Wiedzę z zakresu: * świeżego spojrzenia na prowadzony biznes 2.Umiejętności: * głębokiego zrozumienia  odbiorcy i jego perspektywy * otworzenia się na czerpanie z wiedzy i doświadczenia innych 3.Kompetencje społeczne: * empatia *rozwiązywanie problemów


Drukuj do PDF