Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie czasem i panowanie nad stresem czyli samoorganizacja, priorytety, empatia i dystans w ujęciu praktycznym


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/23/9472/446070
Cena netto 680,00 zł Cena brutto 836,40 zł
Cena netto za godzinę 42,50 zł Cena brutto za godzinę 52,28
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-10 Termin zakończenia usługi 2019-09-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-23 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-10
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Circinus Training Center Adam Pluciński
Osoba do kontaktu Klaudia Turczyk Telefon +48 576 200 240
E-mail klaudia.turczyk@circinus.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik na poziomie: WIEDZY -pozna podstawowe techniki prowadzące do zwiększenia indywidualnego dobrostanu w pracy -pozna podstawowe techniki relaksacyjne -pozna narzędzia umożliwiające lepszą organizację zadaniową -będzie miał wiedzę w zakresie źródeł stresu i poczucia braku równowagi w pracy zawodowej i życiu prywatnym UMIEJĘTNOŚCI: -Uczestnik szkolenia będzie bardziej odporny na sytuacje stresujące -będzie lepiej radził sobie z zadaniami pod presją czasu -będzie lepiej organizował swoje działania -będzie stosował podstawowe narzędzia w zakresie profilaktyki negatywnych emocji KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH: -Uczestnik będzie podnosił swoje kompetencje w obszarze współdziałania z innymi, jest m.in. bardziej asertywny -Będzie wykazywał efektywną postawę względem zadań zarówno w obszarze motywacji, jak i relacji pracowniczych
Drukuj do PDF