Kategorie usług
 
Menu

Nowoczesne Techniki Sprzedaży - Profesjonalny Handlowiec


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/22/9472/445624
Cena netto 900,00 zł Cena brutto 1 107,00 zł
Cena netto za godzinę 112,50 zł Cena brutto za godzinę 138,38
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-23 Termin zakończenia usługi 2019-09-23
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-20
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Circinus Training Center Adam Pluciński
Osoba do kontaktu Aneta Wojciechowska Telefon 534 510 550
E-mail aneta.wojciechowska@circinus.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik na poziomie: WIEDZY - Pozna krok po kroku etapy rozmowy handlowej - Pozna zaawansowane techniki zainteresowania Klienta - Pozna techniki aktywnego słuchania i rodzaje pytań w rozmowie Klientem - Pozna strukturę języka korzyści, efektywny model prezentacji produktów i usług - Pozna metody pokonywania zastrzeżeń i obiekcji - Pozna techniki zamknięcia sprzedaży - Pozna narzędzie FRIS i 4 style myślenia ludzi - Pozna różnice w podejmowaniu decyzji i komunikacji między ludźmi - Dowie się jaki jest jego indywidualny styl myślenia i działania UMIEJĘTNOŚCI - Będzie potrafił badać potrzeby Klientów - Będzie potrafił prezentować produkty i usługi, wykorzystując język korzyści - Będzie potrafił zastosować minimum 1 technikę pokonywania obiekcji i zastrzeżeń - Będzie potrafił użyć przynajmniej jednej techniki angażującej Klienta do podjęcia decyzji o zakupie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH - Będzie świadomy swoich przekonań i ich wpływu na proces sprzedaży i kontaktu z Klientem - Będzie świadomy konsekwencji zachowań pro-aktywnych i re-aktywnych w sprzedaży


Drukuj do PDF