Kategorie usług
 
Menu

Skuteczny marketing w social mediach poprzez Facebook


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/22/18645/445599
Cena netto 6 200,00 zł Cena brutto 6 200,00 zł
Cena netto za godzinę 206,67 zł Cena brutto za godzinę 206,67
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 30
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-28 Termin zakończenia usługi 2019-10-30
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-25
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu NTL SOLUTION Natalia Leszczyńska
Osoba do kontaktu Natalia Leszczyńska Telefon +48 696049824
E-mail info@ntlsolution.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik pozna budowę i zasady działania fanpage'a na Facebooku. Nabędzie umiejętności tworzenia stron typu fanpage, kampanii reklamowych oraz pozna zasady zarządzania nimi. Uczestnik dowie się, jak dobrać treść reklam w zależności od okoliczności i grupy docelowej. Uczestnik dopasuje samodzielnie produkt do potrzeb i oczekiwań klienta, zdobędzie także orientację a obszarach dalszej aktywności zawodowej. Szkolenie zaznajamia uczestnika od samych podstaw z mediami społecznościowymi Facebook. Od podstaw uczy obsługi aplikacji mobilnej Manager Stron do tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi. Na szkoleniu od zera pokazujemy jak stworzyć reklamę, uczymy podstaw copywritingu. Uczestnik po ukończeniu szkolenia może samodzielnie prowadzić marketing firmy w mediach społecznościowych, bez zlecania tego zewnętrznej agencji i zaoszczędzić w miesiącu średnio 2000 PLN.


Drukuj do PDF