Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie slime, praliny czekoladowe, mydła glicerynowe i kule do kąpieli.


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/22/34925/445528
Cena netto 480,00 zł Cena brutto 480,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-01 Termin zakończenia usługi 2019-09-01
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-01
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu SONMAR Sonia Michalik
Osoba do kontaktu Sonia Michalik Telefon +48666388234
E-mail biuro@michalikipartnerzy.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
W obszarze wiedzy: Uczestnik pozna masy slime: basic, fluffy, butter, crunchy i sposoby ich tworzenia wykorzystywane w pracy i zabawie z dziećmi, pozna warsztat tworzenia mydeł glicerynowych, pralin czekoladowych i kul do kąpieli na bazie naturalnych składników. W obszarze umiejętności: Uczestnik będzie potrafił stworzyć masy slime: basic, fluffy, butter, crunchy wykorzystywane w pracy i zabawie z dziećmi, będzie potrafił stworzyć mydła glicerynowe, praliny czekoladowe i kule do kąpieli na bazie naturalnych składników. W obszarze kompetencji społecznych: Uczestnik będzie przejawiał inicjatywę w relacjach ze współpracownikami i przełożonymi, będzie pracował wydajniej i efektywniej zarówno samodzielnie jak i w zespole, wykaże większą samodzielność podczas wykonywania obowiązków zawodowych, poszuka nowych rozwiązań w celu zwiększenia jakości relacji z klientami, zachowa otwartość i przejawia inicjatywę w relacji z dzieckiem i dorosłym, zachowa większą uważność na swoje kompetencje i zasoby, wzmocni obraz własnego „ja” w kontekście podnoszenia swoich kompetencji.
Drukuj do PDF