Kategorie usług
 
Menu

Wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi E-learning
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/22/44868/445414
Cena netto 4 800,00 zł Cena brutto 4 800,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 80
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-27 Termin zakończenia usługi 2019-09-13
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-22 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-27
Maksymalna liczba uczestników 100
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EDUNEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Faustyna Szczepanik Telefon 533370507
E-mail faustyna.szczepanik@eduneo.eu
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym jest stworzenie profesjonalnego wizerunku oraz wzrost rozpoznawalności marki poprzez wzmocnienie kompetencji właścicieli firm oraz ich pracowników w obszarze efektywnego wykorzystywania narzędzi mediów społecznościowych w obszarach promocji, sprzedaży, rekrutacji oraz obsługi klienta. Uczestnicy po zakończeniu kursu nie będą musieli korzystać z zewnętrznych agencji marketingowych do prowadzenia fanpage' ów swoich firm. Będą potrafili sami budować zaawansowane strategie promocyjne. Uczestnicy nauczą się również jak przy użyciu mediów społecznościowych budować swoją sieć sprzedaży. Będą lepiej pozyskiwać dane potencjalnych klientów, automatyzować procesy komunikacji z grupami docelowymi, wykorzystywać dostępne mechanizmy takie jak facebook bot messenger do obniżania kosztów promocji, nawet do 15% w pierwszym miesiącu W ramach kursu uczestnicy poprawią również poziom języka angielskiego, żeby móc docierać do klientów na rynku globalnym. Kursanci poznają zaawansowane techniki automatyzacji reklam oraz budowania kampanii w oparciu o sztuczną inteligencję, dzięki czemu będą potrafili zwiększyć aktywność na swoich stronach. Uczestnicy dzięki pozyskanej wiedzy na temat tworzenia wartościowego kontentu, prowadzenia działań social networkingu, tworzenia ofert i formularzy facebook leadads, tworzenia wydarzeń oraz układania lejków sprzedaży w oparciu o narzędzia facebooka, webinary, wydarzenia będą mogli podnieść poziom sprzedaży od kilku do kilkudziesięciu procent w pierwszym kwartale po zakończeniu kursów w zależności od segmentu rynku w którym działają oraz modelu biznesowego firmy. Po zakończeniu kursów uczestnicy będą również mogli efektywnie działać w zakresie rekrutacji pracowników / specjalistów do swoich firm. Dzięki uzyskaniu wiedzy na temat strategii social media employer branding uczestnicy będą wiedzieć jak pozyskiwać wartościowych partnerów, dostawców, wykonawców i pracowników. W zależności od strategii firmy jest to kompetencja, która pozwala zbudować skuteczny kanał rekrutacji, rozwiązać problemy z drożnością napływu potencjalnych kandydatów a w perspektywie dwunastu miesięcy obniżyć koszt rekrutacji nawet o 50%. Uczestnicy kursu nauczą się również profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem kanałów social media oraz gotowych narzędzi IT które pozwolą zautomatyzować proces upsellingu oraz cross-sellingu. Pozwoli to wypracować dodatkowy kanał sprzedaży. Uczestnicy dostaną wiedzę na temat oferowania i briefowania klientów i dowiedząsię jak zarabiać na social mediach. A także, jak tworzyć content, reklamę i jakie formaty są najbardziej faworyzowane w mediach społecznościowych.
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym jest poznanie zaawansowanych technik mediów społecznościowych, które można wykorzystać w promocji przedsiębiorstwa, oraz poprawienie znajomości języka angielskiego. Główny cel edukacyjny zostanie osiągnięty poprzez realizację następujących celów szczegółowych: - usystematyzowanie wiedzy na temat zasad prowadzenie profili w social mediach - poznanie zaawansowanych narzędzi wykorzystywanych w social mediach, m. in. obsługa managera reklam facebook ads oraz narzędzi wspierajacych efektywność kampani takich jak Fasttony, GetAll, ManyChat; - tworzenie awatara klienta oraz perswazyjnych komunikatów marketingowosprzedażowych; - zrozumienie w jaki sposób działa dobrze skonstruowana lista mailingowa; - konfigurowanie remarketingu, pixela konwersji, niestandardowych grup odbiorców, google tagów oraz innych zasobów pozwalających na osiągnięcie maksymalnej efektywności działań w social mediach; - swobodne posługiwanie się językiem angielskim; - poznanie bezpłatnych narzędzi pozwalających na tworzenie treści graficznych i wideo; - poznanie trików pozwalających na budowanie organicznych zasięgów postów oraz przyciągania odbiorców na profile social mediowe z grupy docelowej uczestnika; - nauka tworzenia skutecznych postów graficznych / wideo w różnych formatach i narzędziach; - umiejętność tworzenia lejków sprzedaży; - poznanie sposobów mierzenia efektywności kampani, budowania analityki internetowej oraz interpretacji danych; - umiejętność stworzenia unikalnego kursu online.
Drukuj do PDF