Kategorie usług
 
Menu

Social Media dla branży hotelarskiej


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/21/21485/445239
Cena netto 3 500,00 zł Cena brutto 3 500,00 zł
Cena netto za godzinę 218,75 zł Cena brutto za godzinę 218,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-30 Termin zakończenia usługi 2019-10-31
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-21 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-18
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu SPACE PR Marcin Janowski
Osoba do kontaktu Marcin Janowski Telefon +48 731 330 550
E-mail szkolenia@spacepr.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Głównym celem szkolenia jest zdobycie wiedzy z zakresu marketingu w internecie oraz budowy wizerunku hotelu i restauracji w sieci internetowej. Wprowadzone działania, które zostaną pokazane w czasie szkolenia, przyczynią się do zwiększenia liczby klientów hotelu i restauracji. Dodatkowo zadbanie o właściwy wizerunek hotelu i restauracji w sieci internetowej pozwoli na dotarcie do szerokiego grona klientów w Polsce i na świecie co może przyczynić się zwiększenia liczby odwiedzających w najbliższej przyszłości.
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia zdobędzie praktyczną wiedzę w zakresie wykorzystania narzędzi internetowych takich jak Google Ads, Google Analytics, monitoringu internetu oraz wybranych kanałów mediów społecznościowych takich jak: Facebook, Instagram i LinkedIn. Uczestnik szkolenia nabędzie kompetencje i umiejętności pozwalające na samodzielną pracę na wcześniej wymienionych narzędziach internetowych. Zdobyta wiedza pozwoli na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych pozwalających efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego w celu promocji usług hotelu na terenie kraju i zagranicą.


Drukuj do PDF