Kategorie usług
 
Menu

Social Media i budowanie marki w Internecie


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi E-learning
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/21/31809/445116
Cena netto 3 600,00 zł Cena brutto 3 600,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 60
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-26 Termin zakończenia usługi 2019-09-16
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-21 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-04
Maksymalna liczba uczestników 70
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu JANUSZ WALA ONLINE GROUP
Osoba do kontaktu Dorota Patraj Telefon 660541942
E-mail szkolenia@onlinegroup.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia e-learningowego "Social Media i budowanie marki w Internecie" jest zwiększenie kompetencji pracowników firm uczestniczących w szkoleniu w zakresie wykorzystania portali społecznościowych w biznesie. Szkolenie przybliży skuteczne metody budowania marki firmy oraz marki osobistej w Social Mediach, zwiększenie świadomości o firmie poprzez potencjalnych klientów oraz partnerów pozwoli na zwiększenie sprzedaży oraz pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych. Dzięki nabytym podczas szkolenia umiejętnościom, firmy ulepszą działanie istniejących lub wdrożą nowe kanały sprzedaży i komunikacji w serwisach społecznościowych. Kolejnym celem biznesowym szkolenia jest również zwiększenie kompetencji w zakresie sprzedaży w branży B2B, pozyskiwania partnerów oraz zarządzania firmą i personelem, w tym poznanie sposobów zarządzania charakterystycznych dla turkusowych organizacji.
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia e-learningowego "Social Media i budowanie marki w Internecie" jest podniesienie kompetencji w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w celach biznesowych, sprzedaży w branży B2B oraz zarządzania firmą i personelem. Po ukończeniu kursu użytkownik będzie: - znał terminy związane z marketingiem w serwisach społecznościowych, wiedział jaką specyfikację posiadają serwisy społecznościowe oraz będzie znał działanie algorytmów działających na poszczególnych portalach, - znał różnice między formami zamieszczanych materiałów na wybranych serwisach społecznościowych oraz będzie potrafił dopasować odpowiedni serwis, pozwalający na wykorzystanie w pełni potencjału planowanych treści, - umiał stworzyć strategie marketingu społecznościowego oraz treści przyciągające uwagę, - znał specyfikę oraz będzie potrafił wdrożyć rozwiązania zgodne z koncepcją turkusowych organizacji, - umiał wykorzystać skuteczne techniki sprzedaży oraz metody zawierania relacji sprzedażowych w branży B2B


Drukuj do PDF