Kategorie usług
 
Menu

Akademia Menadżera. Zarządzenie salonem beauty


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/20/13688/444629
Cena netto 6 000,00 zł Cena brutto 6 000,00 zł
Cena netto za godzinę 375,00 zł Cena brutto za godzinę 375,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-21 Termin zakończenia usługi 2019-09-22
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-20 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-20
Maksymalna liczba uczestników 24
Kategoria główna KU Techniczne
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu "FOUR J" Sp. z o.o. (dawniej: Akademia Fryzjerska ZAREMBA s.c. Joanna Zaremba-Wanczura, Jacek Wanczura)
Osoba do kontaktu Justyna Gross Telefon +48665309912
E-mail justyna.gross@zaremba-academy.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
• Zarządzanie zespołem: zapoznanie się podstawowymi teoriami motywacji, zasadami zarządzaniaprzez cele, metodami i narzędzia pozafinansowego motywowania pracowników. Pozyskanieumiejętności dokonywania wyboru metod i narzędzi motywowania uwzględniając potrzeby imożliwości zarówno organizacji jak i pracowników. Pozyskanie umiejętności dopasowywania metody inarzędzi motywowania do stanowiska pracy oraz budowania atmosfery zaufania pracownikom. •Skuteczność menadżera: pozyskanie wiedzy z zakresu zarządzania efektywnością przedsiębiorstwaoraz zasad doskonalenia przedsiębiorstwa. Pozyskanie wiedzy i umiejętności , jak zintegrowaćdziałania operacyjne z potrzebami i strategią organizacji oraz pozyskanie umiejętności angażowaniapracowników w poszukiwanie przyczyn i wypracowywanie rozwiązań problemu. • W zakresiezarządzania relacjami z klientami: celem jest wskazanie związku pomiędzy strategią generalnąprzedsiębiorstwa i strategią marketingową na podstawowym poziomie. Poznanie narzędzimarketingowych nastawione na kształtowanie relacji z klientem, na podstawowym poziomie.Umiejętność rozpoznania modelu najważniejsze zachowań konsumentów oraz umieindywidualizować ofertę i sposób kontaktu z klientem. Nauczy się wykorzystywać znaczeniewielokanałowej relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta. Ukończenie szkolenia dostarczasprawdzone procesy, narzędzia, umiejętności, wiedzę i pewność, które pozwolą wyróżnić się nacoraz bardziej konkurencyjnym rynku usług branży beauty


Drukuj do PDF