Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

MARKA OSOBISTA W SOCIAL MEDIA


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/20/36710/444580
Cena netto 2 700,00 zł Cena brutto 2 700,00 zł
Cena netto za godzinę 150,00 zł Cena brutto za godzinę 150,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 18
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-23 Termin zakończenia usługi 2019-11-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-20 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-15
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Ason Group Sylwia Ason
Osoba do kontaktu Sylwia Joanna Ason Telefon 600404555
E-mail ason.sylwia@gmail.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Budowa świadomości i potrzeb wykorzystania mediów społecznościowych do kreowania spójnej komunikacji marki osobistej, kierując się współczesnymi standardami i trendami. Zdobycie wiedzy teoretycznej i przegląd wszystkich mediów społecznościowych. Samodzielne definiowanie i dopasowanie najlepszych serwisów społecznościowych do budowania i komunikowania swojej marki osobistej. Posiądą umiejętności tworzenia wartościowych treści przyciągających wiernych sympatyków ich marki oraz poznają techniki utrzymujące zaangażowanie na długi czas. Ta wiedza przyczyni się do utrwalenia tożsamości ich marki w społeczności, na której uczestnikom najbardziej zależy. Uczestnicy poznają biznesową stronę mediów społecznościowych, dzięki której będą mogli realizować wybrane założenia komercyjne przy okazji budowania marki osobistej. Wszystkie działania optymalizacji reklamowej która będzie omawiana na szkoleniu, ma na celu dać uczestnikom kluczową wiedzę i narzędzia, dając przewagę nad możliwą konkurencją, na trudnym rynku i szybko zmieniających się trendów w reklamie.
Drukuj do PDF