Kategorie usług
 
Menu

Pełnomocnik i Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001:2015


Usługa archiwalna

Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/19/32923/443818
Cena netto 1 100,00 zł Cena brutto 1 353,00 zł
Cena netto za godzinę 68,75 zł Cena brutto za godzinę 84,56
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-09 Termin zakończenia usługi 2019-09-10
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-20 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-06
Maksymalna liczba uczestników 9
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Ekologia i rolnictwo
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Katarzyna Pitera CONSILUM
Osoba do kontaktu Katarzyna Pitera Telefon 607147575
E-mail biuro@consilum.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Wiedza: Uczestnik zdobędzie wiedzę o wymaganiach normy ISO, zadaniach Pełnomocnika i Audytora Wewnętrznego systemu zarządzania. Umiejętności: Uczestnik nauczy się jak utrzymać i doskonalić system zarządzania we własnej firmie, jak przygotować dokumentację systemu zgodną z normą ISO oraz jak sprawdzać działanie systemu zarządzania podczas audytów wewnętrznych. Kompetencje społeczne: Uczestnik dowie się jak Pełnomocnik ds. ISO powinien współpracować z personelem firmy w ramach funkcjonowania systemu zarządzania, a także jakie metody komunikacji stosować podczas audytu.
Drukuj do PDF