Kategorie usług
 
Menu

KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO - LIVERPOOL - POZIOM A2/A2+ WTOREK 17:00


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/14/12087/443227
Cena netto 960,00 zł Cena brutto 960,00 zł
Cena netto za godzinę 15,00 zł Cena brutto za godzinę 15,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 64
Termin rozpoczęcia usługi 2019-10-08 Termin zakończenia usługi 2020-06-09
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-14 Termin zakończenia rekrutacji 2019-10-04
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Języki
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Leader School Marcelina Rudol Banaszkiewicz
Osoba do kontaktu Marcelina Rudol-Banaszkiewicz Telefon 606 870 990
E-mail krakow@leaderschool.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego. Szkolenie przeznaczone jest dla osób dorosłych, które miały niewielki kontakt z językiem angielskim. Szkolenie obejmuje 64 godziny lekcyjnych kursu ogólnego i zakończone będzie egzaminem językowym TELC na poziomie A1. Po ukończeniu kursu osoba będzie potrafiła: rozumieć i stosować wyuczone, potoczne wyrażenia i budować bardzo proste wypowiedzi słuące zaspokajaniu konkretnych potrzeb życia codziennego. Potrafi przedstawiać siebie i innych. Potrafi zadawać pytania dotyczące życia prywatnego, miejsca zamieszkania, znajomych i posiadanych rzeczy oraz odpowiadać na podobne pytania. Potrafi prowadzić prostą rozmowę pod warunkiem, że rozmówca mówi wolno i wyraźnie oraz jest gotowy służyć pomocą.


Drukuj do PDF