Kategorie usług
 
Menu

Egzamin ITIL® 4 Foundation


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Egzamin
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/14/11502/443212
Cena netto 800,00 zł Cena brutto 984,00 zł
Cena netto za godzinę 800,00 zł Cena brutto za godzinę 984,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 1
Termin rozpoczęcia usługi 2019-09-18 Termin zakończenia usługi 2019-09-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-14 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-13
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Uznawane kwalifikacje:
Czy dokument jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym (lista zidentyfikowanych certyfikatów w pkt 2c opracowania)?
Certyfikat ITIL 4 Foundation to międzynarodowy certyfikat wydawany przez firmę AXELOS.
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Nie
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu INPROGRESS Szkolenia Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Krzysztof Kliś Telefon +48 12 357 95 79
E-mail szkolenia@inprogress.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik nabywa kompetencje potwierdzone międzynarodowym certyfikatem ITIL 4 Foundation wydawanym przez firmę AXELOS. Dzięki temu uczestnik potwierdza, że: - posiada wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu dobrych praktyk zarządzania usługami IT, aby uczestnik mógł efektywnie i świadomie, na każdym szczeblu, uczestniczyć przy zarządzaniu usługami IT, - posiada wiedzę na temat procesów, relacji, korzyści i wyzwań w bibliotece dobrych praktyk ITIL® 4, Cyklu Życia Usługi (Service Lifecycle), na którym opiera się funkcjonowanie biblioteki ITIL® 4, - rozumie model procesowy, który wpływa na przekształcenie organizacji IT w dobrze zarządzaną jednostkę, - zna podstawowe definicje oraz standardowe słownictwo z zakresu tematyki ITIL® 4.


Drukuj do PDF