Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Raportowanie i analiza danych w Call Center - szkolenie ZAMKNIĘTE (dla firm) - termin do ustalenia


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/14/10142/443079
Cena netto 1 200,00 zł Cena brutto 1 476,00 zł
Cena netto za godzinę 75,00 zł Cena brutto za godzinę 92,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-24 Termin zakończenia usługi 2020-03-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-14 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-18
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Zielińska Telefon +48 22 250 22 82
E-mail info@hillway.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników sposobów przygotowania, oceny i interpretacji raportów operacyjnych i zarządczych dotyczących pracy call/contact center możliwych sposobów opisu pracy call/contact center poprzez dobór odpowiednich wskaźników i sposobu ich prezentacji.
Drukuj do PDF