Kategorie usług
 
Menu

Warsztaty Social Media – Płatne Kampanie Facebook Ads


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/12/15262/442090
Cena netto 1 186,99 zł Cena brutto 1 460,00 zł
Cena netto za godzinę 74,19 zł Cena brutto za godzinę 91,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-07 Termin zakończenia usługi 2019-11-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-12 Termin zakończenia rekrutacji 2019-09-06
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja FORTIS
Osoba do kontaktu Małgorzata Kuczmik Telefon +48 881 229 811
E-mail malgorzata.kuczmik@fundacjafortis.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Wiedza: 1) Uczestnik nabędzie wiedzę w zakresie budowania wizerunku przedsiębiorstwa i marki osobistej 2) Uczestnik zna zasady wyboru celów reklamowych oraz ich zastosowania w przedsiębiorstwie 3) Posiada wiedzę z zakresu komunikacji marki w mediach społecznościowych 4) Posiada wiedzę z zakresu budowania relacji z klientem za pomocą Facebooka 5) Wie jak określić budżet reklamowy 6) Zna rodzaje postów, które może zamieścić na firmowej stronie i wykorzystuje je zgodnie z celami marketingowymi. Umiejętności: 1) Uczestnik potrafi stworzyć firmową stronę tj. fanpage i uzupełnić ją wymaganymi danymi 2) Potrafi ustawić automatyczne odpowiedzi na stronie firmowej 3) Potrafi bezpiecznie podpinać kartę i dokonywać płatności za reklamy 4) Sprawnie porusza się po Menedżerze Reklam 5) Potrafi stworzyć kreację reklamową odpowiednią do wybranego celu reklamowego 6) Sprawnie tworzy grafiki reklamowe z wykorzystaniem programu Canva. Kompetencje społeczne: 1) Uczestnik zna podstawowe zasady pisania tekstów reklamowych 2) Potrafi określić grono odbiorców reklamy, umiejscowienie, harmonogram 3) Potrafi prawidłowo określić profil klienta (persony) 4) Zna zasady ustalania celu prowadzenia Facebooka i wykorzystuje do tego ustalony przez siebie harmonogram działań 5) Zna zasady tworzenia grafik reklamowych, które zwiększają zaangażowanie odbiorców 6) Zna i rozumie podstawową strukturę kampanii reklamowej Facebook Ads 7) Potrafi samodzielnie analizować i wyciągać wnioski z aktywnych kampanii
Drukuj do PDF