Kategorie usług
 
Menu

Nawiązywanie relacji i sprzedaż przez telefon.


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/07/21381/440093
Cena netto 5 000,00 zł Cena brutto 5 000,00 zł
Cena netto za godzinę 192,31 zł Cena brutto za godzinę 192,31
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 26
Termin rozpoczęcia usługi 2019-08-23 Termin zakończenia usługi 2019-08-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-07 Termin zakończenia rekrutacji 2019-08-22
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Maritime Consulting Poland Dariusz Kowalski
Osoba do kontaktu Dariusz Kowalski Telefon +48603101595
E-mail biuro@4yachts.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym jest głównie wzrost sprzedaży Uczestnicy nabędą umiejętności i wiedzę, która bezpośrednio wpłynie na większe obroty firmy.
Cel edukacyjny
- Pozna techniki negocjacji i metod wywierania wpływu •Zwiększy wiedzę na temat procesów sprzedażowych, mających wpływ na lepszą i bardziej profesjonalną obsługę Klienta - Pozna metody , które pomogą w zwiększeniu wolumenu sprzedaży W obszarze umiejętności: - Udoskonali umiejętności sprzedażowe poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu •Nabędzie umiejętność efektywnej komunikacji w kontakcie z Klientem W - Zwiększy świadomość znaczenia obsługi klienta w procesie sprzedaży - Doprowadzi do zwiększenia wolumenu sprzedaży i powiększania portfela Klientów, poprzez budowanie relacji
Drukuj do PDF