Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

Ekologiczny marketing - strategie, narzędzia i inspiracje do kreowania ekologicznej i odpowiedzialnej marki.


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/08/06/31282/439745
Cena netto 970,00 zł Cena brutto 1 193,10 zł
Cena netto za godzinę 138,57 zł Cena brutto za godzinę 170,44
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2019-11-15 Termin zakończenia usługi 2019-11-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-08-07 Termin zakończenia rekrutacji 2019-11-08
Maksymalna liczba uczestników 14
Kategoria główna KU Ekologia i rolnictwo
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Auto Master Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Aleksandra Biernat Telefon +48 502 54 00 80
E-mail aleksandra.biernat@grupasmart.com
Cel usługi
Cel biznesowy
Ekologiczny marketing, jeszcze kilka lat w Polsce był niszowym tematem, nie zajmującym szczególnej uwagi marketerów. Wraz z rozwojem rynku, pojawieniem się nowych pokoleń konsumentów, wzrostem świadomości ekologicznej kupujących, marki uwzględniające aspekt środowiskowy przeszły z niszy do mainstreamu, również w Polsce. To sprawia, że marketerzy i osoby odpowiedzialne za rozwój marki nie mogą ignorować tego trendu. Coraz częściej biznes zastanawia się jakie wartości i cechy produktu może zaoferować konsumentom, którzy przy podejmowaniu decyzji zakupowej kierują się atrybutem „eko”. Ekologiczne marki stoją często przed wyzwaniem jak zakomunikować o produkcie, jak dotrzeć do konsumenta i jak kreować długofalową politykę ekologicznej marki? Co jest dziś absolutnym must have w budowaniu ekologicznej marki, a co jest tylko „zielonym mydleniem oczu”? Jakie wartości wyznaje dziś mój klient i co moja marka ma mu w ich kontekście do zaoferowania? Szkolenie ma na celu sprowokowanie odpowiedzi na te (i wiele innych) pytań oraz odnalezienie własnej marketingowej zielonej ścieżki. Podczas szkolenia czerpiemy z realnych doświadczeń firm i marek – tego nie nauczy żadna książka! Szkolenie będzie prowadzone w formie interaktywnego wykładu z wykorzystaniem ćwiczeń angażujących uczestników. Liczne case studies nadadzą szkoleniu wymiar praktyczny.
Cel edukacyjny
Poznanie segmentacji klientów wg Lohas, poznanie korzyści, zdefiniowanie obszarów wpływu i odpowiedzialności oraz praktyczne aspekty wdrażania ekologicznego marketingu. Różnice między ekologicznym marketingiem a CSR. Podstawy CSR. Przeformułowanie myślenia o marce w kategoriach eko marketingu, przekrój możliwości i najlepszych praktyk Wiedza, refleksja, impuls do działania!
Drukuj do PDF