CIVILITY - Kultura godności pracy. (Edycja X) *** DOSKAM
Usługa archiwalna
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/07/22/15157/432953 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 2 560,00 zł | Cena brutto | 2 560,00 zł |
Cena netto za godzinę | 160,00 zł | Cena brutto za godzinę | 160,00 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 16 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2019-10-07 | Termin zakończenia usługi | 2019-10-08 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-07-23 | Termin zakończenia rekrutacji | 2019-10-06 |
Maksymalna liczba uczestników | 16 | ||
Kategoria główna KU | Zarządzanie i organizacja | ||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | DOSKAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Ewa Kostoń | Telefon | +48 731 119 171 |
e.koston@doskam.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wzrost kompetencji z zakresu budowania CIVILITY - kultury godności pracy, dzięki której pracownik będzie czuł się usatysfakcjonowany z pracy w danej organizacji, a firma będzie pożądanym miejscem pracy w świadomości potencjalnych kandydatów.
W obszarze wiedzy uczestnik:
• zapozna się z zagadnieniami CIVILITY – począwszy od źródeł po współczesne biznesowe rozumienie.
• dowie się, jakie wzorce zachowań są kluczowe dla budowania kultury godności pracy.
• dowie się, jak tworzyć model kultury godności pracy rozumianej jako strategię, która pozwala podnosić efektywność organizacji.
W obszarze umiejętności uczestnik:
• uporządkuje swoje umiejętności w zakresie stosowania w praktyce narzędzi tworzących CIVILITY,
• będzie umiał rozpoznać, czy jego organizacja ma problemy z CIVILITY i będzie umiał zastosować konkretne narzędzia, by tworzyć czy wzmocnić obecną kulturę godności pracy,
• będzie umiał stworzyć model kultury godności pracy w swojej organizacji.
W obszarze kompetencji społecznych uczestnik:
• uświadomi sobie, jaki jest wpływ kultury godności pracy na efektywność i innowacyjność organizacji,
• wzmocni swoją świadomość w zakresie wykorzystywania CIVILITY w sposobie kierowania i motywowania pracowników, zarówno wtedy, gdy sam jest liderem lub gdy pracuje w obszarze HR i wspiera swoich partnerów biznesowych,
• zrozumie szerszy wymiar stosowania CIVITY w celu budowania pozytywnych doświadczeń kandydatów do pracy i pracowników.
|