Kategorie usług
 
Menu

“Sposoby radzenia sobie ze stresem, uważność - biofeedback, metody oddechowe, zmiana perspektywy ”


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa doradcza
Podrodzaj usługi Doradztwo
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/18/37914/431167
Cena netto 2 160,00 zł Cena brutto 2 656,80 zł
Cena netto za godzinę 120,00 zł Cena brutto za godzinę 147,60
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 18
Termin rozpoczęcia usługi 2019-07-27 Termin zakończenia usługi 2019-07-28
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-18 Termin zakończenia rekrutacji 2019-07-23
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Inne
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Cztery Strony Zmian Anna Szczepanek
Osoba do kontaktu Anna Szczepanek Telefon 694593617
E-mail ania@4sz.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Po doradztwie uczestnik nabędzie umiejętność zarządzania emocjami i stresem, tak, by efektywnie realizować cele biznesowe. Firma, która inwestuje w kompetencje zarządzania stresem i emocjami wśród swoich pracowników osiąga przewagę skuteczności i efektywności, ponieważ nasz umysł dysponuje ograniczoną przestrzenią operacyjną - gdy wypełnią go trudne emocje, brakuje miejsca na analizę, wyciąganie wniosków i podejmowanie najlepszych dla firmy decyzji. Pracownik po szkoleniu, skutecznie będzie dążyć do celów strategicznych dla firmy, radząc sobie z podejmowaniem niezbędnego ryzyka i proaktywnie podchodząc do trudności brania odpowiedzialność za powierzone mu zadania i swój zespół, bo poszukuje rozwiązań, a problemy traktuje jak wyzwania poradzi sobie z trudnymi emocjami w stresujących sytuacjach (np. podczas prezentacji, rozmowy z trudnym klientem, negocjacji handlowych) zachowania spokoju i swobody w relacjach z klientami/kontrahentami i współpracownikami – nawet w „najgorętszych” momentach potrafi racjonalnie myśleć i działać komunikowania w otwarty i konstruktywny sposób swoich emocji i potrzeb, dzięki czemu jego zachowanie jest „czytelne” dla otoczenia, a współpraca z nim jest efektywniejsza poszukiwania w trudnych sytuacjach, korzyści i pozytywów zamiast koncentrować się tylko na problemach i ryzykach – zostając ambasadorem konstruktywnych prorozwojowych zmian w organizacji
Cel edukacyjny
Celem głównym dla uczestników doradztwa jest zwiększenie umiejętności radzenia sobie ze stresem poprzez wzrost wiedzy na temat źródeł i objawów stresu oraz sposobu reagowania na jego objawy. Po zakończeniu usługi uczestnik nabędzie nowych umiejętności w radzeniu sobie ze stresem. Wglądu i analizy własnych zachowań. Efektem będzie nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Budowanie i utrzymanie pożądanych stanów emocjonalnych, praca z własnym nastawieniem i sposobem myślenia, wchodzenie w stan koherencji za pomocą ćwiczeń oddechowych, wykorzystanie metody biofeedback, oraz zmiana perspektywy i umiejętność nazywania emocji. Kompetencje społeczne które nabędzie uczestnik to: poznanie zasad i udoskonalenie umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się.
Drukuj do PDF