Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie Konsultantów Biznesowych MaxieDISC: NVC w biznesie


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/07/17/8874/431014
Cena netto 1 500,00 zł Cena brutto 1 845,00 zł
Cena netto za godzinę 93,75 zł Cena brutto za godzinę 115,31
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-16 Termin zakończenia usługi 2020-01-17
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-07-17 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-15
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Maxie Hill Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Daria Banaszak Telefon +48 570 490 040
E-mail office@maxiedisc.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnicy zyskają wiedzę na temat skutecznego wspierania siebie i swoich klientów w biznesie poprzez wiedzę z obszaru NVC, roli emocji i procesu decyzyjnego. Zdobędą umiejętność usprawniania i zwiększania skuteczności komunikacji w firmie i w relacji z klientami w oparciu o NVC, umiejętność budowania skutecznych strategii biznesowych, rozwiną umiejętności sprzedażowe. Zyskają świadomość jak w oparciu o znajomość zasad skutecznej komunikacji - w tym NVC - polepszyć swoją zawodową skuteczność. Wzmocnią i rozwiną swoje kompetencje komunikacyjne, kompetencje związane z rozwiązywaniem problemów, wzmocnią swoje umiejętności współdziałania z innymi i swoją postawę w sytuacjach konfliktowych oraz negocjacyjnych. Otrzymają gotowe propozycje rozwiązań dla pracy managera, lidera zespołu i firmy oraz każdego stanowiska kładącego nacisk na komunikację i budowanie relacji.


Drukuj do PDF